ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag

Kategori: Allmänt

yepp.. idag är det måndag. Körde ifrån ett helt okej vädermässigt sätt Halmstad till ett Alingsås där det spöregnade och haglade. usch! Hade mkt gärna stannat i Halmstad. Men ska man till Sahlgrenska imorgon går ju inte det. fy och tvi o blä. Jag tycker ärligt talat att det är bland det värsta jag vet. En massa välmenande läkare som ska se efter hur tänderna ligger, hur bra man hör och om de kan förstå vad jag säger. Bara en massa bedömningar. Pekar på alla fel och brister man har. Som om jag inte redan visste det? Men nej då. De ska påpekas. Men jag vet ju att jag måste.. så jag ska. och jag ska le och vara glad och låtsas som att det inte alls gör ont.
Fast det gör det.
Men lugn, bara lugn.
Jag ska le på utsidan
Le så att alla ser.

 

Kommentarer

  • CECILIA säger:

    SV: Haha , du har så rätt så! (Y)

    2008-10-30 | 00:01:27
    Bloggadress: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: