ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Bara för att...

Kategori: Allmänt

..jag absolut
inte har någonting att göra.
 (fy vad jag ljuger nu, hehe, hela mitt rum är katastrof. CV ska skrivas och maten skall lagas, men va sjutton!)
Men just nu pallar jag inget av det. Har varit vaken sen halv sex i morse, vilket är tidigt för att vara jag. Mamma och jag begav oss hem till Halmstad eftersom hon skulle skriva under pappren för huset idag. Så nu är det inte längre vår egendom. Var inne i mitt rum en snabb sväng, oj vad stort det är! Inte konstigt att jag inte får plats med alla saker jag samlat på mig i rummet som jag fått nu. En den har jag visserligen slängt, men ändå. Ska organisera lite. Plocka undan en del grejjer och resten trycker jag in under sängen. Sen blir det säkert jättebra.
Dagen spenderades alltså hos morföräldrarna. Han även inom en snabb sväng på stan när mamma besökte banken.  Hittade dock ingenting att köpa..
(är det bara jag eller är modet väldigt konstigt?)
Köpte balsam till mormor, det var väl det enda. Mormor bjöd på lax med färsk potatis förresten. Fy vad gott det är! :)



Ýay! God mat är toppen!



Försöker mig på ett litet leende.. lyckades jag?
(min arm ser ut att ha världens konstigaste vinkel.. :P)



Alla goda ting är ju tre, så här kommer en tredje bild på mig och morfar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: