ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag

Kategori: Allmänt

Fy vad gött jag sov inatt :) Härligt att vakna och känns sig utvilad. Nu har jag precis sorterat tvätt och skrivit klart inköpslistan, ska iväg till Maxi och handla senare. Mamma slutar vid tre tiden, så tänkte handla så att jag plockar upp henne på hemvägen. Ska in till stan och kolla efter jobb med.
Så shoppingsugen jag blev igår när vi var inne i Göteborg. Det har inte gått över idag kan jag ju säga. Shit! Vad tusan gör man när det kliar i fingrarna av att spendera pengar, pengar man inte har? Blir lite svårt kanske.. hehe

Nej, nu ska jag se till att äta något innan jag beger mig in till centrum. Får se hur det går att hitta parkeringsplatser idag, ibland är det proppfullt.

Vad händer för er del i helgen då?

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: