ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag

Kategori: Allmänt

Idag har jag ridit! Oj vad kul det var! Kan inte beskriva känslan av att sitta på hästryggen igen. Visserligen red vi bara i ca 50 minuter eller något, och ingenting avancerat. Det var ju första gången jag red på Fiffi, hästen alltså, så vi tog det lite lugnt. Men ska rida på torsdag igen, längtar!
Har dock redan träningsvärk i benen. Men inte så mycket som jag trodde jag skulle ha, men det kommer väl i morgon kan jag tänka mig. hehe. Men det var det värt! :) Tyckte till och med att det var avkopplande att mocka, hur knäpp är jag på en skala egentligen? du behöver inte svara på den frågan, hehe.
 
Jag har bakat kakor med! Sådana där jordnötskakor som mormor brukar göra åt mig. Vi är bortbjudna ikväll, så vi tänkte ge bort dem istället för blommor. Mycket roligare att få kakor tycker jag!



Visst ser de goda ut! Hoppas de smakar gott med! :)

Nu ska jag byta om!
Ha en bra lördagskväll!


Kommentarer

  • Leonita & Egzona säger:

    Hur började du lyssna på bandet första gången? Har du någon favorit i bandet? Någon favoritlåt? Har du sett de live?

    Sånt är riktigt kul att veta! Svara gärna på vår blogg! ;-)



    /Leonita & Egzona

    2008-09-21 | 16:48:24
    Bloggadress: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här: