ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag

Kategori: Allmänt

Idag är det måndag! Vad har jag gjort denna måndag? Jo, denna måndag har jag damsugit hela huset och strukit en massa kläder. Dock var det inte något av plaggen som var mitt.  jättekul att stryka i typ en timme och inse att man inte har nytta av det själv, hehe
Sen har jag handlat med. Inte så mycket.. bara en del småsaker som alltid går åt. Tänk typ chips mm. :P

Sitter här med en kopp kaffe, som visserligen hunnit bli kallt, men whatever. Jag dricker kallt kaffe med. Smakat det nån gång? Riktigt gott :D
Islatte på sommaren funkar ju alltid :)

Ikväll är det Andra Avenyn igen! hihi.. vad det är roligt! Inte för att jag egentligen tycker att själva serien är sådär jättebra, men det är så utpräglade karaktärer. Sen är kanske inte skådisarna sådär jättebra heller. Fast jag skulle ju inte kunna göra det själv förstås..

Nej, nu ska jag hjälpa mamma i köket!
Ha d

Kommentarer

  • Linda säger:

    Jadu, tycker det är så svårt. Men jag tror att det går ut på att leva livet fullt ut, på bästa möjliga sätt. Se saker och ting positivt. Livet är det jobbigaste man få uppleva, men ändå det bästa man fått, typ haha :D

    o ja, som du säger, utvecklas, och man lär sej mer osv.

    2008-09-22 | 19:24:57

Kommentera inlägget här: