ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Shoppingsugen!

Kategori: Allmänt

Fy vad jag blev sugen på att shoppa helt plötsligt! Jag som inte har ett öre.. typ. Nej, ska inte överdriva, men eftersom jag inte har något jobb, och precis betalade en saftig hyra från skolan som jag valde att hoppa av, så har jag inte precis någon förmögenhet. Det är säkert därför jag blev så sugen på shopping, eftersom jag inte har råd. haha..skit också! Blir ju inte bättre av att det visas höstmode i varenda reklam eller för att man helt enkelt känner att hösten är påväg och att alla linnen som man har liggandes i garderoben börjar kännas lite fel. En riktigt skön kofta att krypa in i hade inte varit helt fel, eller en ny hoodtröja. Har märkt att en hel del av mina kläder bär spår efter mina tre år på frisörlinjen. Hehe, de är fulla av blekningsfläckar. dessa går ju inte bort i tvätten heller Så lite updatering av garderoben hade inte varit helt fel. Men det kan man ju bara ta och glömma, har man inga pengar så har man inga pengar.  buhu :(
Idag har jag visserligen både skrivit klart och kopierat upp ett CV. Så nu ska jag bara samla mod till att gå runt och lämna dessa inne i Alingsås. Får se hur det går...

Idol idag med! Vad tycker ni om den nya juryn? Själv har jag inte hunnit skapa mig en uppfattning än. Får se vad som händer. Auditions är ju bäst, resten är inte lika intressant.
Heroes med, är en sån där serie som jag inte vet om jag tycker är sådär jättebra egentligen. Men den är helt okej att titta på. 

Nu började jag surfa runt på olika nätbutiker.. hur dum är jag på en skala egentligen?
Ska kolla efter lite lediga jobb istället.

Hur har er dag varit?

Kramar

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hoppade du av? Hur länge gick du där? Dyrt? Var dt din ide att börja där först? meen va tråkigt :S lycka till me jobbsökandet iaf! :D Finns dt ingen salong där du kan söka? Måste va lättare eftersom du iaf har den utbildningen? =)

    2008-09-04 | 10:23:34

Kommentera inlägget här: