ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Sjuk Söndag

Kategori: Allmänt

usch.. helgen blev inte lika trevlig som jag tänkt  mig eftersom jag redan på torsdag kväll kände aatt jag hade en härlig förkylning som väntade. Kul! Speciellt eftersom jag ju skulle till tandregleringen på fredag morgon. Härligt var ordet. jaja.
André och jag brummade ju ner redan på torsdag eftermiddag eftersom jag inte ville gå upp så tidigt på fredagen. hehe. Morgon-människa är jag inte!
Men, tandregleringen var det ja. och, yepp! Tandställningen är borta! :D Fast just nu känns det mest tomt i munnen. Är man van vid att ha hela käften full av metall så är det inte konstigt att det känns som om hela munnen växte några storlekar nu när det försvann. Just nu har jag en metalltråd som sitter bakom tänderna i nederkäken. I överkäken ska jag få någon slags platta. Vet inte hur den ser ut än, Tog avtryck för den när jag var där, så de ska skicka den till mig när den är klar. Spännande.. (kanske inte, men ni fattar)

Annars har jag mest varit hemma hos mina morförädrar. Sovit och tagit det lugnt så att förkylningen ska gå över. Tanken var att jag egentligen skulle ha kört hem själv igår, men stannade en extra dag. Så jag och André åkte hem idag istället. Mycket till sällskap är han inte dock. :P Han har musik i öronen hela vägen, sen sover han som en stock mellan varven med :P

Hur har en helg varit? Hoppas den var super!

kramar 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: