ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag

Kategori: Allmänt

Idag
var det arbetsförmedlingen som gällde. Skit kul. Fast det gick ganska snabbt, skrev bara in mig och fick en handlingsplan. Sen var det klart. Fick ju visserligen en massa papper att läsa igenom, men eftersom jag var på arbetsförmedlingen i Halmstad tidigare i år behövde jag inte gå på något infomations-möte. Vilker var gött eftersom det mötet bara var segt och inte gjorde mig ett dugg klokare i vilket fall som helst.
Det roligaste var ju när hon frågade efter min hemadress och telefonnummer. Tack och lov var min syster med, annars hade jag inte kunnat svara! hehe, har ingen koll alls på det. Får hoppas att jag inte kör eller går vilse nån gång och behöver förklara för någon var jag bor. För det hade ju blivit lite svårt.. hehe.
(fy vad jag idiotförklade mig själv nu.. men det är ju sant!)

Sedan var det fikadags. Mamma mötte upp oss inne i centrum. Varken jag eller syster kunde bestämma oss för vilken kaka som såg godast ut så vi delade på tre olika. Säkert inga kalorier alls, men va tusan! Ibland måste man få skämma bort sig själv och vräka i sig en massa onyttigheter. För det är ju gott :)

mums :)

Jordnötskakor

me

gott :)



jag, syster och kakor

att göra sitt bästa är det bästa man kan göra


Kommentarer


Kommentera inlägget här: