ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag

Kategori: Allmänt

Idag händer det grejjer förstår ni. För det första var jag uppe halv åtta i morse.. bara en sån sak :P Körde mamma till jobbet. Hon kan visserliegen köra bil själv, men eftersom jag ska ha bilen ner till Halmstad sen så var den ju tvungen att komma hem med.
Ska strax bege mig till stallet för lite häst-göra. Ska mocka, fixa iordning maten och rida. I den ordningen. Hoppas bara det blir liite varmare tills det att jag sitter i sadeln. Det är fortfarande sådär småkallt ute, ni vet. Det där småråa kylan som är så tråkig. 
Iallfall. Sen ska jag hem och ta
 en tupplur, hehe. Eller kanske inte? Får se hur det blir med den. Ska hämta upp bror min inne i centrum. Han har lovat att köpa chips till bilfärden hem. (ja jo, jag kallar fortfarande Halmstad för hemma) Det är ju ändå två timmar, vilket kan bli grymt segt. Speciellt eftersom det är motorväg typ hela vägen. Och chips är ju aldrig fel! hehe

Ska slänga på mig ridbyxorna nu och traska iväg till stallet. Undrar bara var jag har lagt min mp3?

Förresten! Glömde ju totalt bort att berätta varför jag ska till Halmstad. Tandställningen ska bort! :D Eller, okej. Det var vad de sa förra gången jag var där, men jag hurrar inte förens den verkigen är borta. Man vet ju aldrig, så vill inte ta ut något o förskott.. Men de sa att den skulle bort så..  tjoho!

Vet inte när jag skriver nästa gång så... ha det fint tills dess!


Kramar
/K

p.s det var en anonym person som kommenterade och önskad mig grattis. tack till dej, vem du nu är!




Ignorera faktum att detta är en fjortisbild som inte borde visas för allmänheten. Tänk istället:
Tandställning! Nästa gång jag skriver är den troligtvis borta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: