ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag

Kategori: Allmänt

hej hopp alla söta =)

Helgen för min del (o Johannas) spenderades i Stockholm. Lördagen ägnade vi åt lite shopping, ett rejält käk på McD. På kvällen var det Bounce. Deras föreställning Caution spelas på Orionteatern. Sjukt bra föreställning om att möta sina rädslor. Därför fanns det både hundar, blod och andra saker med i numren.
Jag hade så gärna velat se deras föreställning "gökboet" men hoppas på att det kommer en DVD snart ;) Kanske finns något roligt klipp på youtube? Ska jag spana på, hehe.
youtube in my heart =)


Kanske kommer upp lite bilder så småningom, dock tog jag inte så många. Känns lite fånigt att springa runt med en kamera och fota hela tiden. Några bilder knäppte jag förståss, de ska bara komma in på datorn med, hehe. kanske får tummen ur och gör det i eftermiddag. Johanna och jag lekte ju turister när vi var där förstås och sprang runt med en karta i högsta hugg. Tack o lov att hon var med! Själv hade jag ju sprungit vilse flera gånger om, hehe.

Idag blir det ingen Vivi-runda. Ska knalla en runda själv med min mp3 snart hade jag tänkt. Ska bara käka frukost först. Sen in till stan och posta brevet till försäkringskassan. Funderar på att köpa hem lite glass med. Choklasglass, såklart ;)

Vad ska ni hitta på då?

kraam!



Face your fears

Kommentarer


Kommentera inlägget här: