ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag

Kategori: Allmänt

segt updaterat. Jag vet.
Är inte alltid man har något att skriva om
Ibland vill man bara hålla saker för sig själv.
Och ibland finns det saker jag helt enkelt inte orkar skriva om.

I lördags var jag dock i stallet en runda, som ni kanske förstod av föregående inlägg.
Gött väder att rida i. Varmt, men inte för varmt.

Igår var vi hos mormor och firade påsk. Påskmat, leta påskägg också påskfika. Mums! =)
Helt sjukt hur mycket mat man faktiskt kan stoppa i sig! hehe

Imorgon och på onsdag ska jag gå en runda med Vivi. Hoppas på att vädret håller i sig och att min fot inte börjar göra ont igen. Dumma fot!
På torsdag är det arbetsförmedlingen, trist som bara den, men måste man så måste man. Ska till stallet efteråt, så då blir det något att se fram emot =)
Blir även en stallrunda på fredag. Ska eventuellt köra mamma till sjukhuset på morgonen.. får se hur det blir.

På lördag sätter sig Johanna o jag på tåget till huvudstaden. Ska bli hur kul som helst! Mindre kul för plånboken dock eftersom jag har planerat en hel del grejjer att inhandla. Mamma fyller ju snart år tex.

Nu ska jag snart sova. Börjar känna mig dåsig redan faktiskt.. åldern kanske?!

Kraam




Om man blir sviken av sin egen förälder
Vem ska man kunna lita på då?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: