ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

natten till måndag

Kategori: Allmänt

Som vanligt är klockan alldeles för mycket. Jobbigt. Fast behöver inte gå upp speciellt tidigt imorgon. Ska köra mamma och syster till sjukhuset. De ska äntligen undersöka varför min syrra svimmar så ofta. Jag håller tummarna för att de ska hitta något. Gör det ni också!

Fredagen började med ett besök hos tandläkaren. Har haft ont mellan två tänder. Dock hittade de ingenting.. så förhoppningsvis går det över av sig själv.
Sedan körde jag hem igen och begav mig omedelbart till stallet och mockade. Terapi det där, att mocka boxar. Man behöver ju inte tänka direkt, utan det går automatiskt.
Syster följde med mig till astma läkaren för att kolla upp min hosta.. Får se vad som händer, ska testa mig själv i två veckor hemma. Hoppas det ger något resultat!
Vi handlade lite åt mamma innan vi syndade med varsin cheeseburgar på donken. Riktigt gott :) Provade även deras Chicken Wrap.. den var helt okej :)

Lördag och söndag spenderades hemma hos morföräldrarna i Halmstad. Käkade god mat, kollade på TV. Hann även med en runda med syster till stan. Shoppade en film "Dirt Dancing", en födelsedagspresent till mamma, en bok,  samt Flux. Här ska det fluxas förstår ni!
Dock blev det inte av att jag gick ner till havet.. :(

Nej, sova var det.

Ha d fint!



Kvinnor har inga fel
Män har bara två
Allt de säger och allt de gör



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: