ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Hårmodell

Kategori: Allmänt

aaa.. eller något.

Vi skulle vara där vid elva. Inga problem. dock var det för få frisörer på  för många modeller, så vi fick vänta i två timmar, drygt, innan vi fick komma in. Seeegt som sjutton. TAck o lov ficvi varsin fralla. Annars hade jag ju dött av hunger.  
Vi fick håret plattat allihop, förutom Frida som fick sjukt snygga hollywood lockar. Lite trist för Johanna och tea som väntat så länge på att få håret plattat..
Men men. Vi fick ju umgås lite, alltid trevligt.


Hemma i VB klippte jag till Johannas lugg innan vi tog en fika. Hallonpaj och blåbärs paj med glass. Mums! =)

Sedan tog jag en sväng inom arbetsförmedlingen och apoteket där jag införskaffade astma medicin. Kul utgift. inte.
På hemvägen svängde vi inom ÖB så att jag kunde köpa lite choklad. Choklad är ett måste. Så är det bara.

Tog en promenad med Johanna och Fiffi. Gött att röra på sig!
 
Nu är det So You Think You Can Dance.


Ha det underbart!


Plattat hår


den nya bäbisen i huset
;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: