ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

helvete

Kategori: Allmänt

Glömde min mp3 på dagiset jag jobbade på idag. Förstår ni vad detta innebär? Inte bara det att min älskade mp3 ligger ensam och övergiven någonstans. Nej, jag har ingen musik! Eller, jag sitter just nu och lyssnar på min gamla freestyle med ett gammalt mix-tape i. Just nu är det Backstreet Boys... haha. Undrar hur längesedan det var jag spelade in det här!? Mixat både från radio och CD.
Shit, nostalgi på hög nivå! Liiite kul är det.
Jag får helt enkelt köra iväg till asplyckan fort som f'n imorgon fm och hämta hem min ögonsten. Ska ändå in och käka lunch med syster är det tänkt. Hade först tänkt gå till stallet på förmiddagen. Men det är mycket mer lockande att vara här i huset istället eftersom majoriteten antingen är i skolan eller på jobbet.Vilket innebär att jag kan göra nästan vad sjutton vad jag vill. =) Vilket innebär att vika tvätt, fixa med disken, antagligen städa toaletten igen. Kul kul. Jag skulle lätt kunna städa den en gång om dagen. Inte kul.

Skitkul läsning va?
haha

Nepp.. tror jag ska knyta mig nu.

ha d alla söta

Kommentarer

  • Simone säger:

    Sheit, jag överlever inte utan mp3 alltså, förstår att det svider :)

    2009-08-31 | 23:59:32
    Bloggadress: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: