ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fler filmtips

Kategori: Allmänt

Jag vet jag vet.. jag är liiite för förtjust i film. Kan inte hjälpa det!
Här kommer två filmer till som jag absolut tycker att ni borde se.
Filmerna går rakt in i hjärtat.. kanske inte på samma sätt som Changeling gjorde.. men
de får en att inse hur bra man har det och att man borde stanna upp och uppskatta livet omkring sig
lite oftare.



Första filmen.. Gardens of the Night.
Om att hålla tillsammans med den personen i ditt liv som verkligen ställer upp för dig.
Blodsband eller inte.



Life Is hot in Cracktown
Återigen en film som visar verkligheten.
Kanske inte den verklighet som du och jag lever i.
Men många andra..


Var i stallet idag och mockade.
Det var helt underbart! Slappnade av, fick röra på mig och göra lite nytta.
det enda som irriterade var jag att blixtlåset på jackan gick sönder.
Oläge som bara den eftersom jag bara har en vinterjacka att ha i stallet.
Skulle ju kanske kunna låna systers.. men då måste jag tvätta den...
Är inte helt pigg på att köpa en ny.. Ekonomin efter jul nu är inte den bästa..

Men men.. imorgon blir det mini jlfirande hemma hos mormor. Ingen julmat dock!
Träffa kusinerna..
Inte för att de bryr sig om mig inte! Ne.. de springer bara efter syster min. :P

Hög tid o sova!
God Natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: