ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

När man inte vill gå o lägga sig..

Kategori: Allmänt

.. kan man fylla i onödiga listor!

Den här listan hittade jag på cosmopolitan.se!

 

Matvanor:

Bästa maträtt? hmm.. varierar! Men kyckling funkar ju alltid
Bästa dryck? vatten

Hat dryck och maträtt? ärtsoppa, potatismos.. dryck? hmm.. öl kanske?

Bästa alkoholdryck? gillar nästan inga alkohol drycker.. men öl igen då

Använder du smör på smörgåsen?  yes, beror på pålägget dock.
Smågodis eller färdiga påsar smågodis!

Favoritglass? toblerone


Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad?  inte mkt-- jag shoppar mest filmer! Där kan det bli några hundralappar

Har du mer skor än kläder?  jag har mest kläder

Favoritplagg?  mina mjukisbyxor! haha

Hatplagg? jag har säkert en tröja liggande som jag aldrig kommer använda

 

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? jobbar

Vad vill du bli? om jag et visste

Trivs du med ditt jobb/din utbildning?  trivs med min utbildning.. jobbet kunde ju vara roligare!

Är lönen viktigast? nix

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: