ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Nyårsafton

Kategori: Allmänt

hej alla glada! (och ledsna med för den delen)

Vad har ni gjort idag?
Själv började jag dagen med en timme och fyrtio minuters promenad. Jag och Vivi då alltså!
Tänkte det var bäst att gå en ordentlig runda innan alla började smälla och hålla på. Vivi gillar nämligen inte smällare och raketer. Ska gå en runda till innan det blir mörkt hade jag tänkt.
Sedan ska jag och Vivi fira nyår! =)
Själv ska jag försöka laga lite mat, vårrullar och nudlar med vitlöksbröd.
Vivi ska äta.. hundmat. hehe.. festligt värre :P Kanske kan rota fram någon korv eller liknande i kylen så hon kan få fira lite hon med.

Sitter och kollar på guds tre flickor med en kopp varm, stark choklad.
Gött!!

over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: