ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag

Kategori: Allmänt

Tjahopp!

Hemma från hemma.. jaa- Halmstad känns som hemma.
varit hos mormor och morfar på lite middag och minijulklappsutdelning.
Kusinerna fick julklappar av oss, vi fick av dem. Chips och pengar.

Perfekt =)


Pengar behöver man alltid.. Eller vad säger ni?

God mat och gött kaffe bjöd mormor på. Gött att sätta sig vid ett färdigt bord.. inte alltid man får göra det.
Att slippa diska med.. gött!

Imrgon blir det till att bränna lite av pengarna. ska handla lite mat åt mig själv då jag ska vara hundvakt en vecka. Kommer antagligen spendera en hel del tid hemma hos hunden.. så då måste man fixa mat!
och Godis. :P
Ska in till stan och införskaffa lite film med var det tänkt, om jag hittar något som faller mig i smaken dvs, och det gör jag alltid! hehe

Kan passa på att tipsa om en bra bok!
"Genom Dina Ögon" av Stephenie Meyer.
Mycket läsvärd bok för er som gillar lite fantasy, drama, romantik!

/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: