ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag

Kategori: Allmänt

Dagen börjad med inget mindre än... FRUKOST! =)

Sedan bar det av till tandläkaren. Dock råkade jag åka lite för tidigt, vilket inte händer så ofta =p Fick faktiskt vänta hos tandläkaren i nästan 20 minuter. Jag hade inga hål!! Tjoho och grattis till mig! =)

Jag hade hästarna idag med, mockade och hela faderullan. Väldigt behagligt hö att fylla höpåsar med idag dock! =)
intressesmurfarna HOPPAR av intresse nu.. hehe
I vilket fall som helst. idag gick det ju att rida med! Hur najs som helst. Tur för mig så hade Fiffi redan broddar på fram, alltså behövde jag bara brodda bak. Smidigt värre! Tack tack för att det var snö idag, dock var det liiite kallt =( Fast man kan ju inte få allt. Skrittade en runda och det enda jag frös om var tårna. Måste köpa ett par fodrade ridskor.
Solen sken och det var faktiskt jättefint att rida i skogen.
=)

I helgen blir det Halmstad!
Ska bland annat fira min kusin som fyller fem år. Ska blir mycket trevligt.

Nu ska vi se klart på systrar i jeans 2. Bara fjärde gången jag ser den filmen.

God Natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: