ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag

Kategori: Allmänt

Det är kallt! :(
Känns nästan som om jag håller på att bli sjuk eller något. har frusit sedan jag kom från arbetsförmedlingen idag. Jag hatar att frysa! Speciellt när fingrarna är helt iskalla. Fy fan.
Nepp, nu ska jag o syster kolla på fim, tror det blir "Narnia - Prince Caspian". Ska krypa ner under täcket OCH överkastet för att bli riktigt varm. Gött.

Hoppas verkligen att det blir varmare imorgon, ska till stallet då. Inte för att jag brukar frysa när jag är i stallet. Nerå, det är när man sitter på hästryggen som fötterna blir till isbitar. Sist hade jag dock tre par strumpor, så då var det inte så farligt.
hehe
Men men, stallet ska jag till! Me love it

Nej, filmen ropar!
Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: