ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag - helvete!

Kategori: Allmänt

Vaknade med en äckligt jobbi huvudvärk i morse. En släng av migrän skulle jag kunna tänka mig. Inte blev den bättre av att jag följande:
Öppnade ett brev som kom till mig med posten igår. (Glömde bort att öppna det igår)
Läste den översta raden och det kändes precis som om jag fått en riktigt fet smäll på käften.
Magen knöts ihop.

Det stod:
Tyvärr är Ert operationsdatum ändrad.
Din operation är nu planerad måndag 2 mars 2009
.

Jag känner mig helt skakig.
Det här låter säkert som världens minsta problem. Men för mig är det faktisk jättejobbigt. Jag har ju gått och förberett mig mentalt sen jag fick reda på datumet första gången. De här sista dagarna har jag verkligen tänkt igenom hur jag kommer att må och osv. Sen är det en del papper med försäkringskassan som ska skickas in med.

Orkar inte skriva mer nu.
Ska snart in och möta upp mamma för att hämta Theres tågbiljett. Ska plocka upp henne på hennes skolan sen åker vi och käkar något innan jag följer henne till tåget.

Hörs kanske lite senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: