ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag -

Kategori: Allmänt

Kalle Anka Satt På En Planka, Ropade Såhär
Mamma, Mamma! Se Så Stor Jag Är!
 :)

Grillar marshmallows över fem vämeljus, tittar på körslaget och bloggar.
Samtidigt! 
det du
Syrran är inne på sin femtioelfte marshmallows, hur får hon plats med allt i den lilla kroppen?!

Vi var inne i stan en runda tidigare idag, själv köpte jag bara ett par leggins för ett av presentkorten jag fick i julklapp. Det blev en påse mint te med. Har aldrig smakat det och det lät gott. Försöker nämligen varva mitt kaffeberoende med lite te mellan varven. Känns som  om lilla magen blir glad då. :)
Sedan letade jag efter den fjärde "Twilight" boken i serien, men hittade den bara på engelska. Har ju läst de första tre, som jag fick i julklapp på svenska, då det känns som om det blir bäst.

nepp.. ska kolla klart på körslaget. Sen blir det Mumien ikväll! Den första filmen, den är helt klart bäst. Såg den tredje för ett tag sedan, den var inte alls lika bra, tyvärr. 

Blondinbella fick lämna Lets Dance, OMG.

Ha d fint alla söta!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: