ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag

Kategori: Allmänt

Sitter här och kollar på konståkning. Det är uppvisningar idag, kul! Helt fantastikst hur de kan röra sig, ja- dansa, på isen. Faktiskt så att man blir lite avundsjuk. Fast det är klart, jag kommer ihåg när mamma och pappa satte mig och min lillebror i skridskoskola när vi var små. Jag tror vi gick två gånger, sen slutade vi. hehe, jag var ingen talang på isen, om vi säger så :P




Just nu känner jag hur kaffebegäret kommer smygande. Typiskt att mamma och sambon är bortbjudna idag. Kaffe är faktiskt roliga och godare att dricka med sällskap. Men, det är riktigt gott annars med! Funderade på att ta en kopp te istället, provsmaka mitt nyinköpta mintte som jag inte han dricka av igår. Men det får nog bli lite senare det,  kaffe först!

Syster och jag såg klart på första säsongen av Dark Angel igår. Klickade mig in på Ginza för att se om man kunde beställa säsong 2 till ett rimligt pris. Men icke, den fanns inte ens i deras sortiment! Hittde den på några andra online-butiker, men att hosta upp 500 spänn bara sådär, njaa. Vi får se.

nehepp.. kanske skulle ställa sig o stryka?
kanske

ha d!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Åh Konståkning!Jag har alltid varit förtjust i det..tycker det är så kul att kolla på :)

    2009-01-27 | 21:33:58
    Bloggadress: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här: