ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag - still awake

Kategori: Allmänt

klockan är nu 02.45, tisdag natt. Jag ska strax sova, kom dock på att jag inte skrivit något sedan jag åkte till Halmstad i fredags.
Det blev en trevlig helg med mormor o morfar. God mat, (mormors lax är bäst!)
Jag kunde även en fråga på "på spåret" som ingen annan kunde, inte ens de tävlande i programmet, nämligen, vad hette de tre skepp som Columbus seglade med när han "upptäckte" Amerika. Jo, Sankta Maria, Niña och Piñta! :)

Sorry att jag inte pallade skriva i söndags när vi kom tillbaka eller i går (måndag)
Känner inte för att göra någonting alls.
Mer än att dra täcket över huvudet och låtsas om att något eller någonting existerar.

Så det tänke jag göra nu.

God Natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: