ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag

Kategori: Allmänt

Tänkte sammanfatta min torsdag så smått
Dagen började med mannagrynsgröt och jordgubbsylt. Gott :)

Sedan hämtade jag Vivi och var ute en härlig runda på en timme. Sedan knallade jag tillbaka till huset igen. Hela rundan med Vivi hade jag varit supertrött, ni vet, när man känner sig som en zombie ungefär. Det var dock riktigt gött att röra på sig, kroppen hängde med men inte huvudet. Så när jag kom tillbaka till huset började jag med att plocka ur diskmaskinen och hänga upp tvätten, sen gick jag och la mig och sov en halvtim me. Hur gött som helst!
Till lunch blev det broccoli, fetaost, ostsmörgås och te. Mums!
Vid halv tre traskade jag bort till stallet. Alva och jag hade nämligen bestämt att vi skulle rida tillsammans idag safr och gjort, strax innan halv fyra skrittar vi ut från gården. Hästarna var pigga, inte blev det bättre av att de eggade upp varandra heller :P fiffi höll sig ganska lugn, men Lydia knatade på som en annan dåre :P naaaw, söt ponny! Ridningen gick bra eftersom ingen häst stack eller var helt oresonlig. Fiffi gjorde två små söta bocksprång och Lydia var.. aa.. pigg.
Vädret var dock helt okej att rida i, och fy vad gött det är att det är ljust lite längre :)
Läcker´ol stod och pussade på mig när jag hämtat in honom från hagen, sopade stallgången utanför hans box, och då passade han på att puffa lite på mig. Han är så otroligt söt den hästen!! Jag är kär, så e det bara :P

Gick en runda med mammi efter maten och kaffet. Lite kvällsluft gör susen :)


ha det fint!

Kommentarer

  • Sara säger:

    (svar)Haha aa vänner is the shit!Brukar alltid få mig att må bättre :D

    2009-01-30 | 14:15:47
    Bloggadress: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här: