ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdagen

Kategori: Allmänt

Skit samma att det är fredag nu..

Började dagen med att försova mig så att min morgonpromenad kunde jag ju glömma.
Käkade frulle med mamma innan Johanna kom.
Vi blekte hennes hår en gång till.
Hoppas det blev bättre nu!

Tanken var sedan att jag skulle cykla en runda
Man måste ju röra på dököttet, kom dock inte långt, innan jag insåg att jag inte hade någon luft i bakdäcket.
Trist, men det var bara att vända igen.

Syster och jag knallade ner till badplatsen runt tre tiden. Måste ju svalka sig lite i denna värmen!
Badade en massa, solade och läste.
Lagade pasta med kyckling till kvällsmat.
Gick en runda på 40 min.
Såg halva Transformers.

det var väl typ min dag.
mkt intressant läsning va?!
;)

peace


I'm Starting With The Man In
The Mirror
I'm Asking Him To Change
His Ways
And No Message Could Have
Been Any Clearer
If You Wanna Make The World
A Better Place
(If You Wanna Make The
World A Better Place)
Take A Look At Yourself, And
Then Make A Change


Michael Jackson
-man in the mirror-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: