ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

dumma huvud

Kategori: Allmänt

Jag har varit sådär äckligt trött hela dagen. Superirriterande att inte orkar göra allt man skulle vilja..
Eller allt man måste göra för den delen.
men måste ändå säga att jag har varit lite duktig.. damsög mitt rum, strök klart all tvätt, var ute och gick en timme och lagade mat. Kyckling och wokgrönsaker inlindat i tortillas bröd. Sjukt gott!

Har haft lite småont i huvudet hela dagen med. Skulle inte förvåna mig ett dugg om jag får migrän lagom runt halv åtta snåret.. passar ju alldeles utmärkt eftersom det är meningen att jag ska vara på Cafeét och hjälpavtill imorgon.
irriterande

men men..
nu ska jag sova och hålla tummarna för att det inte blir ngn huvuvärk!

peace

BTW! So You Think You Can Dance 21.55 på kanal 5. 17/6. Missa inte!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: