ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

MJ, sömn och sol

Kategori: Allmänt

Soligt har det ju varit de senaste dagarna.. nice =) Har solat lite.. gött. fast jag pallar inte ligga så länge. Oftast somnar jag till, annars försöker jag läsa för att få tiden att gå. hehe
tur att jag redan är brun, annars skulle jag ha varit en liten blekfis ;)

Sitter och lyssnar på Michael Jackson.
Snubben kunde sin sak.
den saken är säker!

är lite sådär härligt halvtrött. inte tillräckligt för att sova, men orkar inte göra ngt vettigt.
Kollade på MJ dokumentären på ettan och strök tvätt samtidigt. Är lite dålig på att bara göra en sak i taget- hehe

Annars?
Jodå. veckan har varit  bra =)
Åkte till Halmstad söndagskväll. Bodde hos mormor och morfar såklart! mamma jobbade mån-ons.
Sj slappade jag, umgicks med morföräldrarna, shoppade en film för 5:- och en bok (Nelson Mandela, en biografi) för 20:- I tisdags hälsade vi på Karin o André. Trevligt =)
på Onsdagen drog mamma och jag upp till smögen. Tältade, vandrade runt i smögen på torsdagen tältade en natt till och körde hemåt idag. Svängde inom Trollhättan och glodde på slussarna. Coolt värre.


Vi hade det fulaste tältet på hela campingen.. rosa och lila..


Sockerkick.. =)


jag turistar i smögen
mkt varmt
mkt fint
mkt vatten

Kommentarer


Kommentera inlägget här: