ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag

Kategori: Allmänt

Solen tittade fram idag.. trevligt =)

Vaknade sent..
Fixade frukost till mig o syrran.
Plättar och frallor. Mums!
Slappade lite.. sedan knallade jag bort till stallet.
Mockade och grejjade. Det där med att bära vattenhinkar är inte kul alltså..
jag måste se sjukt rolig ut när jag släpar runt på dem.. hehe.
Var naturligtvis tvungen att ta in Läckerol för att få in Fiffi. Dock var hon gullig och konstrade inte idag.
Var ute en runda på ungefär en timme och en kvart. Gött..
Självklart var hon tvungen att rulla sig när jag släppte ut henne i hagen igen. Det ser så otroligt gött ut! Tror jag ska bli häst i mitt nästa liv..



peace

Kommentarer

  • Linda säger:

    Sv: haha jaa dt är svårt. Kanske lättare efter att man fått se New moon ;) men jag tror nog mer åt Jacob .. tror jag haha. MEn från böckerna är dt nog Edward haha

    2009-06-15 | 01:40:53

Kommentera inlägget här: