ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag

Kategori: Allmänt

hejsan alla söta o glada!

efter att haft en småseg dag.. syster som svimmade och lite halv deppig i största allmänhet blev det bara bättre och bättre. Johanna kom över och såg en sjukt bra film Disturbia. Se den! okej?!
Mamma var gullig och poppade popcorn till oss med. Jag brukar nämligen inte poppa i gryta själv. När jag var liten påpekade mamma alltid att det var så farligt, o jag tycker fortfarande att det är läskigt! Sjukt töntigt. Jag vet! Men.. a.

I fredags knallade jag förresten in på maxi och införskaffade mig den nya twilight boken. Fjärde och sista i serien. "Så Länge Vi Båda Andas" heter den för er intresserade. Har bara kommit till kap 7, men det ser lovande ut må jag säga =)

Nepp.. ska ta och hasa mig ur sängen och borsta tänderna.

Sov Gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: