ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tiiiisdag!

Kategori: Allmänt

hej hopp!

Idag var det till att kliva upp klockan åtta, najs med sovmorgon! Har haft en supersöt Vivi i sängen bredvid mig nästan hela natten. Trevligt värre tills hon försökte väcka mig halv sex.. nej tack! Dock slutade hon att försöka efter att jag petat henne på nosen två gånger.
Var ute en timme på morgonen, käkade lite frukost. Grönt äpple, jag har blitvit seriöst insnöad på gröna äpplen. Så sjuukt gott! =)
sedan kilade jag hem och bytte kläder och knallade iväg till stallet. Red en runda med Fiffi och mockade m.m. Jag var ovanligt snabb idag!
Käkade supergod fisk innan jag promenrade bort och hämtade Vivi. Mamma mötte upp mig så gick vi en runda på en sådär 40 minuter eller något. Syster och hennes kompis busade med Vivi så att jag kunde kolla min mejl och lite annat.

Nu ska jag strax gå ner till Vivi igen. Ska gå en runda till vid sju eller något. Syster sover hog mig idag, så vi ska käka massor med marshmallows ikväll till Andra Avenyn!

ha det gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: