ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag

Kategori: Allmänt

Hejsan Hejsan!

Längesedan nu, jag vet.
Har dock varit i Halmstad, och där har man ju inget internet.. hehe.
Det var trevligt att vara hemma igen. Mamma och jag gick en runda vid havet innan det var tänkt att vi skulle kolla på elden. Inte för att det blev någon eld, för mycket blåst tydligen. Men jag fick ju se mitt älskade hav igen. Saknar havet så otroligt mycket! Lukten, ljudet, allt!
Men havet ligger ju kvar.



Har suttit och stirrat på väggarna i mitt rum en stund nu´. Tänkte försöka mig på att ordna upp lite här.
Som att hänga upp lite cd-ställen på väggarna, sätta upp en hylla för förvaring ovanför sängen. Måste rensa upp lite. Och städa ur min garerob, shit. Kommer ta tid asså..

Nu ska jag fixa lite med maten innan jag kilar bort till Johanna och tar in hästarna.
Kunde ju inte rida idag, tyvär, men att ta in dem tar ju inte så lång tid.

Ha en bra lördagskväll!
Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: