ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

sjuk?!!

Kategori: Allmänt

det känns som om jag börjar bli sjuk..
eller, nej nej. Jag kommer INTE li sjuk.. jag mår bra!!!
Säger vi.. eller ngt. Fuck vad sur jag kommer bli om jag vaknar med feber imorgon.
Jag som stannar hemma för att dansa. Men jag kan inte dansa om jag är sjuk, eller, jag skulle ju kunna. Men då är detmöjligt att jag inte kan jobba i veckan. och jag behöver pengarna! Känner mig sjukt fattig sen ajg köpte min nya dator. Jag älskar min dator!! =)
Men ändå.. den var ju inte gratis. Missförstå mig inte.. den var inte speciellt dyr om man tänker fter, men med tanke på att jag precis varit i London och shoppat loss, så kändes det ju lite när jag drog fram kortet och betalde  söndags..

Nu ska jag strax sova!!

kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: