ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

goddagens!

Kategori: Allmänt

Här bloggas det inte flitigt.. men har man ingen egen dator så--
Jag har ju en del viktigare saker för när jag väl kan lägga vantarna på en av de fyra övriga datorerna som finns i det här huset. Men nu ska det problemet snart vara löst. Klickade hem en ny transformator igår, så förhoppningsvis kommer den snart! =)
Fixade också ( med hjälå av mamma) ett Visa. Behövs inför London, jobbigt att springa runt med kontanter. Det gjorde jag sist jag var där borta. Slutade med att man kom hemdragandes med en massa mynt. Vad ska man med dem till?!

Nepp.. nu ska jag väcka min syster också ska vi käka lite frukost innan jag knallar ut med hunden.
Fick jobb i eftermiddag med =( Riktigt sur är jag över det =( Jag som skulle ridit jue!! Helvete!
Johanna! Jag kompenserar det genom att mocka extra fint nästa gång! :P

frukost kanske?

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: