ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Händelselöst

Kategori: Allmänt

Har inte hänt mkt idag..
Var med sis på Nääs skönhetssalonger hela dagen. Hon var hårmodell och jag var bara med som.. aa sällskap?
Hade lite småtrevligt mellan varven, men att sitta inomhus  10 - 17 när det är så underbart väder ute gör mig tokig. Dessutom var det ganska kallt backstage där vi fick sitta.. aja. Sis blev sjukt fin i håret =) Att jag sedan fick produkten hon fick som tack är ett plus i kanten :)
Gick en snabb o kort promenad innan jag hällde i mig lite kaffe med mamma-
Sedan var det dans!! Gött.. vi fixade till lite med placeringar m.m idag.

Nu ska jag strax borsta tänderna och sova hade jag tänkt. Man vet aldrig om mobilen ringer i morgon bitti!

Sov sött

Kommentarer

  • Teaa säger:

    tack sis för du var med! älskar dej!

    2009-10-19 | 22:04:52

Kommentera inlägget här: