ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Kaaaalllltttt!

Kategori: Allmänt

Fy fasen vad kallt det är idag! Jag höll seriöst på att förfrysa arslet av mig när jag jobbade idag. Jobbade tre meningslösa timmar. varför? Needyu, jag hade mycket hellre varit hemma, dumt att få reda på klockan tio att ma sulla jobba klockan ett. Hade jag fått reda på det igår hade jag kunnat rida innan jobbet, men men. Fick gå en runda i höstvädret med Sampo istället. Sjukt söt hund det där. På tal om hund, man kanske skulle skaffa en? Fast frågan är om jag har tillräcligt med självdiciplin för aatt gå uåå varje morgon för att gå ut med vovvsingen`? Kan ju muta syster kanske, hehe ;)

Nee.. nu ska jag borsta tänderna innan jag kryper ner i sängen med en bok.
Eller kanske ser på film? Frågan är ju då vilken film jag skulle se?
Dagens I-lands problem

Imorgon.
Jobb 8.00 - 15.00

God Natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: