ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

God eftermiddag

Kategori: Allmänt

Har spenderat eftermiddagen ute i solen.. men shit vad trött jag blir av den!
Solen alltså..
Blir lite rastlös med.. av att bara sitta, men son tur är har jag ju min älskade bok! Den är faktiskt riktigt bra!
Vilket jag är sjukt glad över.. hade fått värsta fjurren om jag hade börjat på ännu en dålig bok.. hehe.

På tal om absolut ingenting.. städade toaletten och handfatet i måndags. Nöjd som en jag vet inte vad lämnar jag badrummet i perfekt skick. En cirkus två timmar senare går jag in och får se tandkraäms-rester i handfatet och kladd på spegeln. Fatta vilket ryck jag fick! Det absolut värsta var att ingen var hemma, så jag hade ingen att skälla på.. Hoppade runt som en galning för mig själv. Måste ha sett komiskt ut.. hehe ;)

Nej, nu ska jag dricka kaffe!

/katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: