ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

GodNatt!

Kategori: Allmänt

Nu ligger Vivi här bredvid mig i sängen. Tur att sängen är stor! ;)
Vi har varit ute en runda i skogen och jag passade på att svänga inom hemma och hämta lite allergimedicin.
Känner av pollen lite, inte alls kul. Kliar i halsen, ögonen också snorar jag. Trevligt värre. Känner mig lite seg också, speciellt när jag är ute ooch går i skogen. Känner dock att jag inte kan undvika skogen nu när jag är hundvakt. Vivi älskar skogen! SOm tur är älskar hon att bada med! Nämde jag att jag var nere vid sjön igår och idag? Vivi slänger sig boktsvligt talat i vattnet. Underbart att se! Man blir så glad av den hunden! :)

Nepp.. ska försöka ta mig i kragen och gå och lägga mig i tid.. det är verkligen inte min starka sida! :P


jag och Vivi..
omöjligt att ta kort på en svart hund jue..


dax att sova!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: