ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Hallå igen

Kategori: Allmänt

har varit ute i solen en massa. Underbart! =)
Tror faktiskt jag har fått lite färg med.. Ska mobba mamma sen.. ska bli sååå rooooligt! :)
Lite elakt kanske. Jag får färg ganska lätt, medans mamma måste pressa ett tag innan det syns.
Men det är fortfarande sjukt roligt att påpeka det!

Har förberett pizzorna. Dvs strimlat kassler och blandat ihop tomatsåsen. Tea ska ha filmkväll här hemma, så
då erbjöd jag (eller om det var mamma) att jag kunde slänga ihop två pizzor.
Ska gå en liten runda innan jag fixar degen. Sen är det ju bara till att slänga på vad man nu vill ha på.
Lätt som en plätt! Och gott!
Jag hoppas det blir lite över så jag får smaka..
annars har mamma poppat en massa popcorn!  (nej, jag poppar fortfarande inte själv)

/katte


Har fått reda på något som gör mig illamående.
Jag kan inte säga nej, för det är inte mitt val.
Men hade jag fått som jag velat hade jag krupit under täcket.
När den dagen kommer.
Sätta på hög musik, stänga in mig och inte prata med någon.
Men nu blir det till att sätta på poker-facet och spela med.
Spela glad. Spela oberörd.
Något jag borde kunna ganska bra vid det här laget.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: