ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Hällvete

Kategori: Allmänt

fasiken vad dåligt ridningen gick idag. Inte alls kul när man vet att hästen kan, men inte jag.
Såå frustrerande. Hade jag haft en hammare hade jag bankat mig i skallen..
Ska sluta rida.. slänga alla mina ridkläder och börja med typ curling istället.
Näärå.. Men just nu har jag god lust.

Nu Ska Vi Sluta Vara Sura! Livet är positivt..
Ska tröstäta lite choklad och bli fet istället.
Måste städa hos A först. Är skyldig mamma pengar för Philips present, så
de pengarna får gå till det..

Ska sluta tjöta om absolut ingenting nu.

ha d !

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Kämpa på! Det kommer, Fiffi är ju lite som hon är med:P Tack så jättemycket för hjälpen!

    2010-04-17 | 12:28:45
    Bloggadress: http://jodees.blogg.se/

Kommentera inlägget här: