ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Hemma

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma efter en dags jobb och en runda på stan.
Fick en glass av min söta syster. Tack Tack! =) Valde en Puck, ni vet. Lakrtisöverdrag och vanilj-glass inuti med lakritssås, ungefär. Mycket god enligt min mening!
Passade på att lämna tillbaka en tröja och kika lite på kläder. Hittade dock ingenting. Helt fel färger för mig just nu.
Borde lägga ner tanken på att shoppa och istället spara pengar.. men det är ju kul o köpa kläder!

Har käkat grymt god kyckling med wokgrönsaker och nudlar. Snart blir det popcorn och film! Jag ÄLSKAR popcorn.. jag kan helt ärligt få popcorn begär en kväll och nästan få spader. För jag poppar ju som sagt inte i gryta själv, och micropop har vi aldrig hemma. Mycket godare i gryta med.
jaja..

Ska hjälpa mamma med disken innan hon börjar sura..

/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: