ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag

Kategori: Allmänt

Goder förmiddag på er!

Påminner mig om att jag borde käka frukost.. hehe. Inte min starka sida det inte.
att äta frukost asså.
har dock varit vaken ett tag.
Har bokat om min klipptid till halv tre. Ska ju möta upp bror min vid halv fyra-fyra. Pallar inte knalla runt i stan från klockan 12 då inte.  Så mycket finns det faktiskt inte att titta på i denna lilla stad.

Ska danska ikväll. :) Blir roligt. Ska bara se till och banka in stegen i huvudet. Kan bli en utmaning!
Men de ska sitta!

Ska städa toaletten innan jag fixar iordning lite frukost.
Alltid lika roligt att städa toaletten. inte. Men de måste ju göras.
Är irriterad över tväten också. Tvättkorgen är överfull, men det finns inte tillräckligt med tätt för en full maskin.
Hälften är nämligen vit-tvätt och hälften mörk.

jaja..

/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: