ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Min torsdag

Kategori: Allmänt

Så här har min dag varit:

06.45 - väckarklockan ringer
07.00 - väckarklockan ringer igen
07.15 - mobilen ringer. JOBB!
Slänger på mig kläder och går ut med Vivi en halvtimme.
07.55 - Kör till jobbet. Jobbde i VB idag.. så det tog ca tre minuter att köra till jobbet.
Jobbar.
På lunchrasten kör jag till Vivi och går en runda på 20 min.
Jobbar- slutar ca 15.40. Kör till Vivi, byter om och går en runda.
Kör till huset. Byter om och plockar ihop lite grejjer. Mamma skjutsar oss till dansen.
Hämtar Alx och Vn på vägen.
Dansar tre gånger inför lite och ganska dålig publik.. Att skämma ut sig är visserligen min specialitet. ;)
Kör till Vivi. Mamma följer med. Tar med Sampo och gå en runda. Vivi badar i sjön :)
Nu sitter jag här. Ska klicka hem lite film från Ginza. Har käkat sjukt god lax-sallad. Hemmalagad =)
Klämmer i mig kanelgifflar. =) Gött!

ha d !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: