ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Hajsan!

Kategori: Allmänt

Dåligt med uppdateringar här, jag vet. Har ju dock varit hundvakt, och dragit på mig en konstig förkylning som gör att jag är trött och har en aningens huvudvärk hela tiden. Låter kanske inte så farligt att bara ha liite ont i huvudet. Men jag hade mycket hellre haft rejält ont i huvudet typ tvp timmar och sluppit det sen. Nu är det bara sådär fjuttigt att det knappt är lönt att ta en tablett, men man känner av den hela tiden.
jaja.. nog tjötat om mit lilla huvud!

Försöker vara lite duktig och laga mat till mig själv. Det blir någon form av ppotatis-och-rotfrukts-blandning som jag hittade i frysdisken på Maxi. hehe.. enkelt. Bara att slänga in i ugnen. ;)

Ska snart ut med hunden igen. Sen blir det bort till mamma och slänga ihop en broccoli-paj. Linda kommer över. Vi ska grejja lite med hennes hår inför hennes 25-års partaj. Får se vart det leder!

/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: