ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

SYTYCD

Kategori: Allmänt

dagens största problem måste ha varit att jag kommer släcka lampan alldeles för sent bara för att jag måste se So You Think You Can Dance. Men man kan inte missa det. Det går inte!

Hade en mysig fika med mamma och Linda. Sjukt god kaka! :) Synd bara att jag inte kommer kunna baka den själv.. Tack tack snälla Linda för att jag fick komma! Behövde lite avslappning efter en dag på jobbet.. hehe.

Har seriöst varit inne på HMs hemsida och glott för många gånger. Finns några plagg som bara skriker efter att få komma hem till mig. Dock skriker min plånbok ännu högre i protest varje gång. Sjuukt irriterande. Men man kanske skulle unna sig lite shopping eftersom jag faktiskt kommer jobba hela veckan..? Ska argumentera med mig själv om detta ;)

Nej, nu måste jag sova!
Börjar jobba om åtta timmar.. tur att man har nära till jobbet!

/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: