ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Dagens sötis

Kategori: Allmänt

Imorse, eller förmiddag kanske är bättre, klockan var väl en runt 10.00 skulle jag tro hör jag en hund som skäller utanför vårt hus. Tycker lite att det låter som Vivi men lägger ingen stor vikt vid det. Några minuter senare skäller samma hund igen. Lite närmare den här gången. Jag har fortfarande inte behagat klica upp ur sängen, men
nästan samtidigt ringer telefonen. Det är vår granne som ringer och säger att det sitter en stor svart hund utanför vår dörr och skäller. Hon undrar också om det inte är hunden som Katerine brukar vara ute och gå med. Mamma går och öppnar, och visst. Där sitter Vivi! Hon riktigt flyger in genom dörren och springer fram till mig. Hur sött? Ganska övertygad om att hon har rymt ringer jag ner till hennes husse. Jodå, Vivi har varit borta en halvtimme eller så. Lilla söta Vivi kom bort till mig! :) Jag klär på mig och går ner med henne. Underbart väder, en helt underbar hund som bara är helt i extas över att få gå ut och gå en runda. Kan man få en bättre start på årets sista dag?!

bild från i somras

Kommentarer


Kommentera inlägget här: