ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

En helt vanlig tisdag

Kategori: Allmänt

Shark Shark
(haj haj asså)

Har som rubriken lyder haft en vääldigt normal och ordentlig tisdag. Jobbat 8-16. Hade dock turen att få jobba med fina Linda idag! Alltid lite extra kul att jobba med någon som nästan är jämngammal och som man har kul med. Vi hade bara 14 barn som mest också. Inte fel det inte. Sex när vi började äta mellanmål med bara tre när vi slutade. Jag fick sluta lite tidigare så jag kunde möta upp mamma och ta bilen hem. Gött att slippa släpa med mig alla min grejjer bort till tåget.

Har verkligen inte gjort mkt sen jag kom hem. Strykt tvätten, käkat lite kvällsmat. Det är väl det.. i princip. Blir så efter två nätter utan ordentlig sömn.

Ska kolla på en film nu tror jag.

-K

Kommentarer

  • Edvingry säger:

    really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

    2011-02-07 | 08:16:37
    Bloggadress: http://edvingry.blog13.com

Kommentera inlägget här: