ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Stockholm

Kategori: Allmänt

Hejsan hoppsan!

hemma igen efter en helg i huvudstaden. Har haft supermysigt med familjen!
Dock bjöd Stockholm på både blåst och snö. Vindstilla hade ju inte varit helt fel. Men inne bland huser märktes det knappt.
Har kikat en massa i olika affärer. Dock gråter min plånbok lite efter både TV-.köp och julklappshande så det enda jag egentligen la pengar på var mat! Äta måste man ju göra! Dock var min söta mamma snäll och bjöd mig på det mesta. Helgen var ju faktiskt min födelsedags-present! :)

Lördagen gick till att shoppa och knalla runt i gamla stan. Väldigt mysigt! Fick faktiskt lite julkänsla :) (på tiden kan man ju tycka) Söndagen passadae vi på att turista oss lite. Promenerade runt på slottet, tre kronor museet och stället där de bevarade alla gamla kronor m.m. Har precis  tappat vad det hette. Riktigt intressant var det iallafall! Mötte en jättegulligt tjej från Kina som jag pratade lite med. (lite engelska-lektion!) Alltid kul att möta nya trevliga människor :)

Har självklart proppat i mig en massa choklad på tågresan hem.. inte bra. Dock är det ju måndag imorgon vilket betyder skärpning!!
Jobbar 11-17. Sen blir det handling och ev klippa Inger. Får se hur pass mycket ork jag har kvar.. hehe

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: