ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Dagens erfarenheter

Kategori: Allmänt

Lärde mig idag att fråga föräldrar om någonting inte alltid behöver vara en jobbig sak. Det ni! Låter kanske som en struntsak för några men jag tycker faktiskt det är jättejobbigt att behöva ifrågasätta en vuxen. Visserligen har jag fyllt 20 men för andra, speciellt äldre, är jag fortfarande "liten och okunnig". Kan ju inte hålla emot, 155 cm över havet och nej, jag vet inte allt. Men en del föräldrar tål verkigen inte att man som vikare fakiskt har en åsikt eller att man undrar över något.

Jobbade 8-16 idag. Totalt hade vi barn. Inte speciellt stressigt alltså. Ganska gött, man kan ta det lite lugnare då och prata lite mer med varje barn.

Slutade som sagt vid 16, knallade hem, bytte om och gick en runda. Fick sällskap av bror min en liten runda också. Trevligt! =)
bestämde mig sedan för att svänga förbi Vivi och kolla om hon ville hänga med mig på en promenad. Klart hon ville! =) Alltid kul att vara ute med henne. Tillochmed i -15 halv två på natten ;)
var allt som allt ute i nästan två timmar. Härligt!

Käkade en semla (mammas hemagjorda, bäst!), strök lite tvätt och kollade på So You Think You Can Dance.

/Katte



Justice doesn´t mean the the bad guy goes to jail.
It just means that someone has to pay for the crime

Kommentarer


Kommentera inlägget här: