ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Jag vill..

Kategori: Allmänt

Shoppa! Dock kommer plånboken att börja gråta. Dessutom är det helt fel årstid för mig att hitta kläder som funkar färgmässigt. Svart funkar ju iof alltid! Känner faktiskt för att införskaffa några sköna svarta plagg.

Fixa mitt hår. Detta är ett återkommande ämne, jag vet...

Skaffa en ny (alt. större) garderob. Hemma i Halmstad hade jag fyra stycken, här har jag en. Förstår ni dilemmat?!

Sätta alla steg i danserna på fem sekunder. Jag gillar visserligen att nöta danssteg. Men just nu funkar det bara inte mentalt. Extremt frustrerande.

Köpa en jädrans massa nya CD:s! Behöver lite ny uppmuntrande musik i vinterslasket.

Sluta tänka på allt som kunde ha hänt. Det hände inte, så släpp det och gåå vidare.


" Att klaga är som at sitta i gungstol. Man har något att göra men man kommer ingen vart"
- Okänd

"En dumbom finner alltid en ännu större dumbom som beundrar honom"
- Nicolas Boileau



Kommentarer


Kommentera inlägget här: